Internetová stránka
25. 12. 2007
Ako vyplýva z prieskumov v našom vyhotovenom dotazníku, internet sa preukázal ako druhé najefektívnejšie miesto na umiestnenie reklamy. Z toho dôvodu sme sa rozhodli propagovať našu prácu práve vytvorením vlastnej webovej stránky www.oreklame.estranky.sk .
Čo sa týka použitých farieb, rozhodli sme sa pre kombináciu bielej a čiernej, teda dvoch neutrálnych farieb. Naše rozhodnutie je podložené dvoma najčastejšími odpoveďami respondentov (graf č.3) – výstižne, inteligentne.
Druhým bodom pri tvorbe designu, vonkajšej stránke reklamy, je text. Keďže táto stránka nie je iba reklamou, ale zároveň má obsahovať celú našu prácu, je zrejmé, že sme sa nemohli obmedziť na zopár viet. V rámci možností sme sa aj napriek tomu snažili text čo najviac skrátiť a napísať ho čo najprehľadnejšie.
Rozloženie textu je taktiež dôkazom uplatnenia našej práce v praxi – V hornej časti stránky dominuje logo a nadpis, stručný obsah sa nachádza ľavej časti, zatiaľ čo najnižšie je umiestnený kontakt na službu, ktorá túto stránku umožňuje prevádzkovať.
Logom stránky je grafický upravená osoba, ktorá zaujme hlavne adolescentov, ktorí sú samozrejme cieľovou skupinou. V danom logu je taktiež spomínaný humor, ktorý bol jednohlasne označený za najdôležitejšiu súčasť reklamy.
Komentáre
Prehľad komentárov
potom napis jak si dopadla
zaujimavy napad
(zuzulQa, 29. 1. 2008 9:10)azne velmi zaujimavy napad na temu na SOCku sa mi paci..prevedenie celkovo..tak uz mi neostava nic ine len drzat palce na sutazi
P.S.
(zuzulQa, 29. 1. 2008 9:10)