Choď na obsah Choď na menu
 


Značka - polovica úspechu

25. 12. 2007
Niekdajšie nákupy, ktoré boli odzrkadlením pôžitku z nakupovania, aké ich poznáme z mnohých filmov, už dávno pominuli. Väčšina spotrebiteľov v dnešnej dobe dbá skôr na kvalitu ako na kvantitu. Jednoznačne sa svet nákupov dostáva do ďalšej etapy svojho vývoja, kde si ľudia kupujú výrobok kvôli značke. Dobrá dlhodobá reklamná kampaň prijímaná spotrebiteľmi je polovicou úspechu. Niektoré, dnes už celosvetovo známe značky, sú toho dokonalým príkladom. Ich reklama bola natoľko úspešná, že ich značka sa používa v bežnej komunikácii a dokonca nahrádza iné značky. Keď niekto povie, že pije kolu, neznamená to, že pije nápoj značky Coca Cola, ale môže to byť napríklad Pepsi. Ak niekto používa xerox, neznamená to, že má prístroj tejto značky. Ďalším pozitívnym prejavom dobrej kampane je, keď si spotrebitelia spájajú automaticky značku s dobrým prívlastkom a vyjadrujú ňou svoj životný postoj. Pijem Colu, pretože som mladý, mám Nokiu, pretože som komunikatívny, fajčím Marlborky, pretože som drsný, etc. Posledným, azda najzriedkavejším ukazovateľom úspešnej reklamy, je spájanie si určitej farby alebo kombinácií farieb so danou značkou. Modrý obal s jednoduchým bielym logom jednoznačne patrí značke Nivea.
 

Komentáre

Pridať komentár

Prehľad komentárov

Zatiaľ nebol vložený žiadny komentár.